Το ΚΤΕΛ Κηφισού μεταφέρεται στον Ελαιώνα

«Τα πρώτα βήματα για να δημιουργηθεί ένας πραγματικός συγκοινωνιακός κόμβος, που θα καταστήσει παρελθόν την διόλου κολακευτική εικόνα των σταθμών ΚΤΕΛ του Κηφισού και των Λιοσίων, έγιναν την Τετάρτη, καθώς υπεγράφη Σύμφωνο Συνεργασίας μεταξύ της Αττικό Μετρό, του δήμου Αιγάλεω και των ΚΤΕΛ για την δημιουργία του Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) στον Βοτανικό. Η δημιουργία του νέου σταθμού θα απομακρύνει τις υφιστάμενες υποδομές των ΚΤΕΛ και θα μεταφέρει όλες τις δραστηριότητες των υπεραστικών λεωφορειακών γραμμών στον σταθμό του Ελαιώνα, κάνοντας την διαμεταφορά των επιβατών προς το αεροδρόμιο, το λιμάνι και το κέντρο της Αθήνας ιδιαίτερα εύκολη, αφού θα γίνεται μέσω του Μετρό.

Σήμερα, σε καθημερινή βάση εξυπηρετούνται 31.000 επιβάτες από τα ΚΤΕΛ Κηφισού και άλλοι 10.000 από τα ΚΤΕΛ Λιοσίων.

Το έργο, προϋπολογισμού 90 εκατ. ευρώ, θα πραγματοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης και θα κατασκευαστεί πάνω στο πρόσφατα αποπερατωμένο αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα, όπως προβλέπεται και από το Προεδρικό Διάταγμα 750Δ/2005 του Οργανισμού Ρυθμιστικού της Αθήνας. Όπως ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό «κοινός στόχος στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής είναι η υλοποίηση ενός σύγχρονου Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων, ο οποίος θα αλλάξει ριζικά τα σημερινά δεδομένα, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού των υπεραστικών λεωφορείων στους σταθμούς του Κηφισού και της οδού Λιοσίων και ο οποίος θα δώσει παράλληλα αναπτυξιακή δυναμική στην ευρύτερη περιοχή του Ελαιώνα».

Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό επιδίωξη του νέου έργου είναι:

- Να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό των υπεραστικών λεωφορείων, που ανέρχεται σε 10 εκατομ. περίπου επιβάτες ετησίως, επιτρέποντας κατά τρόπο οργανωμένο τις μετεπιβιβάσεις από όλα τα αστικά μέσα μεταφοράς (Μετρό, λεωφορεία, ΙΧ, Ταξί)

- Να σχεδιασθεί αρχιτεκτονικά ένα έργο με υψηλό επίπεδο αισθητικής, αποτελώντας τοπόσημο για την περιοχή και πόλο έλξης εμπορικών ή άλλων δραστηριοτήτων

- Να κινητοποιήσει και να επισπεύσει τις διαδικασίες για την ανάπτυξη ή ολοκλήρωση των δικτύων αστικής υποδομής (π.χ. τοπικό οδικό δίκτυο, δίκτυα κοινής ωφέλειας) που λείπουν στην περιοχή αυτή του Ελαιώνα

- Να συμβάλει σημαντικά στην πολεοδομική αναδιάρθρωση της περιοχής που σήμερα είναι κυρίως βιομηχανικού – χονδρεμπορικού χαρακτήρα, σε περιοχή με σύγχρονες επιχειρήσεις τριτογενούς κυρίως τομέα.

Το έργο αποτελεί ιδιωτική επένδυση και η υλοποίησή του προβλέπεται να γίνει με διαγωνισμό για τη σύναψη Σύμβασης Παραχώρησης, με χρηματοδότηση των ΚΤΕΛ και του παραχωρησιούχου.

Η Αττικό Μετρό θα είναι ο τεχνικός συντονιστής των μελετών και της κατασκευής του έργου, ενώ ο δήμος Αιγάλεω θα συμβάλλει στη διευκόλυνση της διαδικασίας έκδοσης των απαιτούμενων αδειών.

ΤΟ ΒΗΜΑ

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη