ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΗΜΟΤΗ


O Δήμος Τρίπολης  με πρωτοβουλία του Δημάρχου Γιάννη Σμυρνιώτη έρχεται ακόμα πιο κοντά σε όλους τους δημότες του με τη νέα , ανοιχτή γραμμή δημότη  15181.
 
 
Η ανοιχτή γραμμή δημότη 15181 ήρθε για να δώσει απαντήσεις και λύσεις και να συμβάλλει στη βελτίωση της καθημερινής ζωής στην πόλη μας.
 
Εσύ απλά τηλεφωνείς και ζητάς ενημέρωση ή αναφέρεις το πρόβλημα.
 
Ο Δήμος σε ενημερώνει σχετικά. Καταγράφει το αίτημα ή την αναφορά του προβλήματος και δρομολογεί τη λύση του .
 
Πρόκειται για ακόμα μία έμπρακτη απόδειξη της ειλικρινούς προσπάθειας της Δημοτικής Αρχής για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση προς τον πολίτη και τη βελτίωση της καθημερινότητας όλων μας.
 
Η παρούσα Δημοτική Αρχή ακούει τις “φωνές” των δημοτών της  και πραγματοποιεί τα αιτήματα τους . Ακόμα  και  πάγια αιτήματα που χρόνια τώρα αναζητούσαν τη λύση τους  δρομολογήθηκαν επί της Δημαρχίας του Γιάννη Σμυρνιώτη.  Η παρούσα Δημοτική Αρχή πάνω από όλα σέβεται τις ανάγκες μας και το αποδεικνύει .
 
Ο Δήμαρχος Τρίπολης Γιάννης Σμυρνιώτης δήλωσε:
 
«Εδώ και λίγους μήνες τέθηκε σε λειτουργία μια νέα διαδικασία που φέρνει του δημότες της πόλης κοντά στο Δήμο της Τρίπολης  προκειμένου να μπορούμε άμεσα και με σαφήνεια να καταγράφουμε τα αιτήματα αφενός και αφετέρου να τα επιλύουμε στο συντομότερο δυνατό χρόνο.  Είναι η ανοιχτή γραμμή δημότη η οποία απαντά είτε στον τηλεφωνικό αριθμό 15181 είτε στο mail του Δήμου όπου πληκτρολογείτε 15181@tripolis.gr .
Ο σκοπός αυτής της γραμμής είναι τα αιτήματα των πολιτών να μην σταματάνε και κολλάνε στα γρανάζια της όποιας  γραφειοκρατίας  που επί των πραγμάτων υπάρχει σε έναν μεγάλο διοικητικό οργανισμό όπως είναι ο Δήμος αλλά παράλληλα να υπάρχει μια δυνατότητα παρακολούθησης των αιτημάτων των πολιτών. Κάνουμε μια προσπάθεια σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία σε μια εποχή που δυστυχώς συσσωρευμένα  προβλήματα του παρελθόντος  αυτή τη στιγμή έχουν βγει στην επιφάνεια και ζητούν λύσεις  ώστε να αντιμετωπίσουμε και τα παλιά  πάγια αιτήματα των δημοτών αλλά και να δρομολογήσουμε λύσεις σε προβλήματα καθημερινότητας και αυτό το σκοπό έχει η νέα παροχή του Δήμου Τρίπολης.
Το αίτημα καταγράφεται επιμερίζεται στις αρμόδιες υπηρεσίες  και ανάλογα  το βαθμό δυσκολίας του  αιτήματος, γιατί καταλαβαίνετε άλλο το να έχει καεί μια λάμπα και άλλο το να έχουμε μια εκτεταμένη φθορά σε ασφαλτοτάπητα  κτλ.
Ανάλογα με την πορεία παρακολουθείται κεντρικά οπότε δε χάνεται δηλαδή δεν κυκλοφορεί πλέον με έγγραφα ώστε να παραπετιέται δεξιά και αριστερά και να καθυστερούμε να δίνουμε την λύση. Είναι ένα σύστημα με το οποίο εμείς δεν θέλουμε να κάνουμε τους φωστήρες ή ότι λύνουμε όλα τα προβλήματα  ή ότι ανακαλύψαμε τον τροχό έχει εφαρμοστεί και σε άλλους Δήμους με μεγάλη επιτυχία στο παρελθόν, αρκεί να σας πω ότι στα Τρίκαλα ένα αντίστοιχο σύστημα σε μια περίοδο όταν δούλευε σε πλήρη εφαρμογή έδειχνε το 82% των αιτημάτων μπορεί να υλοποιείται από μια έως τρεις μέρες.


Τα προβλήματα που μπορεί να θέτει ο πολίτης  είναι πληροφορίες για έκδοση πιστοποιητικών βεβαιώσεων κτλ ενημέρωση για τις δράσεις  που κάνει ο Δήμος , οδηγίες για την αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων δηλαδή πράγματα τα οποία τα έχουμε σπίτι και κάποια στιγμή πρέπει να έρθει να τα πάρει η υπηρεσία του Δήμου προκειμένου να απομακρυνθούν , αναφορές για βλάβες δημοτικού φωτισμού και προβλήματα ασφαλτόστρωσης δρόμων κακής  κατάστασης πεζοδρομίων και οτιδήποτε άλλο θέλει ο πολίτης.
 Παράλληλα πρέπει να σας πω εδώ ότι κάποια πάγια αιτήματα πολλών δεκαετιών που απασχολούσαν περιοχές του Δήμου Τρίπολης είτε δρομολογήθηκε η λύση τους και πολλά έχουν επιλυθεί είτε σχεδιάζουμε να τα επιλύσουμε στο άμεσο προσεχές μέλλον. Τέτοια μπορώ να πω είναι  η τοποθέτηση των φωτεινών σηματοδοτών στο 1ο Γυμνάσιο Λύκειο με παράλληλη τοποθέτηση παλλόμενης σηματοδότησης   έξω από το 5ο Δημοτικό σχολείο , η απομάκρυνση του αεροσκάφους το οποίο ήταν σε κακή κατάσταση και ήταν ένα πάγιο αίτημα από την Πλατεία Φιλικών , η ολοκλήρωση των διαδικασιών και η υπογραφή συμφωνητικών για την εκκίνηση των εργασιών κατασκευής του νέου συνθετικού χλοοτάπητα και των παράλληλων έργων στο γήπεδο της Κάρτσοβας και ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα  είναι η αναθεώρηση του γενικού πολεοδομικού σχεδίου της Τρίπολης  μέσα από την οποία  θα προσπαθήσουμε να λύσουμε προβλήματα οικιστικά περιοχών που δεν είχαν αντιμετωπιστεί στην προηγούμενη παρέμβαση που είχε γίνει το 1986.
Συγκεκριμένα υπάρχει κάποιος οικισμός στην περιοχή της Κάρτσοβας που δεν είχε ενταχθεί στο σχέδιο άλλος ένας οικισμός μετά την επέκταση του σταδίου και υπάρχουν μεμονωμένες κατοικίες  στην περιοχή του γηπέδου του Αστέρα  όπως και θα επιχειρήσουμε  να λύσουμε και το θέμα της πρόσβασης και της ένταξης των εγκαταστάσεων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στον πολεοδομικό ιστό με παράλληλη ένταξη και του ανεγειρόμενου Πειραματικού Γυμνασίου.  Όλα αυτά είναι προβλήματα τα οποία  θα απαιτήσουν κάποιες πιστώσεις  οικονομικές αλλά νομίζω είναι θέμα που θέλει όλη την τεχνογνωσία του Δήμου και των συνεργατών του προκειμένου να δρομολογηθούν.
Και μέσα σ αυτό ήταν και το αίτημα της περιοχής των Φιλικών περί του κλεισίματος αυτής της περίφημης  χωματερής στο Πλάτωμα αυτό το κλείσιμο και η αδυναμία ύπαρξης νόμιμου χώρου απόθεσης δημιουργεί κάποια προβλήματα αλλά εμείς είμαστε εδώ και πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να αντιμετωπιστεί  αυτό το πρόβλημα. Κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προς κάθε κατεύθυνση , πρέπει να σας ενημερώσω ότι ήδη μας εστάλη χθες και επιστολή από τον αναπληρωτή Υπουργό Περιβάλλοντος  τον κ. Καλαφάτη ότι μέχρι τις 12 Οκτωβρίου  να μπούνε όλοι οι φορείς  τι ενέργειες έχουν κάνει σε αυτή την κατεύθυνση και όταν λέω όλοι οι φορείς  τόσο το Υπουργείο Περιβάλλοντος , το Υπουργείο Εσωτερικών η αποκεντρωμένη Διοίκηση , η Περιφέρεια Πελοποννήσου και τελευταία και οι Δήμοι.
Και γι αυτό το λόγο θα συζητήσουμε και το βράδυ που έχουμε μια έκτακτη σύγκλιση της εκτελεστικής επιτροπής του φορέα διαχείρισης  στερεών αποβλήτων Πελοποννήσου»
 
 .

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη