ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΔΡΥΜΩΝΑΚΟΣ: Αισθάνομαι και εγώ πολύ υπερήφανος που είναι η καταγωγή μου από εδώ , αυτό μου έδινε δύναμη στην Ολυμπιάδα

Αποκλειστική συνέντευξη έδωσε ο δικός μας Ολυμπιονίκης Κολύμβησης Γ. Δρυμωνάκος...

"Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που συνεχίζω να ανήκω σε αυτή την ομάδα, θέλω να κάνω ότι μπορώ και σε Πανελλήνιο επίπεδο αλλά και σε Παγκόσμιο γιαυτή την ομάδα αυτό οφείλεται και ένα πάρα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στο Δήμαρχο κ. Σμυρνιώτη και στον  Πρόεδρο του ΚΟΑΤ Τρίπολης τον κ. Αγγελόπουλο. Είχα έρθει πριν δυο εβδομάδες και τώρα και θα ξανάρθω σε 2 εβδομάδες πάλι , το ότι το κολυμβητήριο είναι ανοιχτό είναι το πιο βασικό από όλα. Είδα την ομάδα μου στην καλύτερη κατάσταση και δεν μπορώ να σας κρύψω ότι είδα αρκετά παιδιά να ακολουθούν όπως ήμουν εγώ στην ηλικία τους, οπότε νομίζω ότι κάποια από αυτά ίσως σιγά σιγά  ακολουθήσουν το δρόμο το δικό μου, τους το εύχομαι είναι ένας δρόμος δύσκολος αλλά θα συναντήσει πάρα πολύ ευχάριστα πράγματα. "

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ

"Αισθάνομαι και εγώ πολύ υπερήφανος που είναι η καταγωγή μου από εδώ , που είμαι από εδώ, αυτό μου έδινε πάρα πολύ δύναμη και στο Πανευρωπαϊκό που έφερα τα δυο μετάλλια αλλά και στην Ολυμπιάδα και νομίζω ότι όλοι αυτοί οι κολυμβητές με το να μείνει το κολυμβητήριο ανοιχτό είναι το βασικό για να μπορέσουν και αυτοί να πάνε σε ολυμπιάδα, να φέρουνε μετάλλια και το ένα θα φέρει το άλλο. Θέλει υπομονή και να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν."

ΒΟΗΘΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΟΑΤ?

"Ναι βοηθάω και απέξω, κάνω την προπονησή μου, κοιτάω να έρθω νωρίτερα ή να κάνω κάποια προπόνηση με τα παιδιά της αγωνιστικής , δηλαδή το να είμαι μαζί τους είναι και αυτό βασικό , άλλα παιδιά με βλέπουν με τα γυαλάκια πως κολυμπάω ώστε να μπορούν να παραδειγματιστούν άλλα παιδιά προσπαθούν να με ακολουθήσουν  στην ίδια ένταση ."

ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ?

"Λόγω του Δημάρχου και του ΚΟΑΤ και φέτος θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την κολύμβηση . Έτσι και αλλιώς έχω πει στο παρελθόν και να σταματήσω τελείως προσπαθώ αυτή τη στιγμή να συνδυασω και προπονητική και κολύμβηση. "

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη