EDITORIAL ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ: ΜΑΚΡΙΑ Η ΑΝΟΙΞΗ...

Βαδίζουμε αισίως στο τελευταίο μήνα του χειμώνα..  Η Τρίπολη έχει πολλές εναλλαγές καιρού... κυρίως κρύο και συννεφιά... βροχή... γκρίζος καιρός...  λίγες λιακάδες.

Άλλοι τον συμπαθούν... εγώ όμως όχι ... νοστάλγησα την άνοιξη στην πόλη μας...  Να δώ την φύση γύρω μας να αλλάζει χρώμα... κάτι σε πολύχρωμο χαλί....

Λίγο περισσότερη λιακάδα ... Όχι άλλο κρύο .... Να βγαίνουμε έξω και να χαιρόμαστε και να λέμε ότι άνοιξε ο καιρός...

Τις περισσότερες φορές κλείνομαι σπίτι... Μου αρέσει η ζέστη του σπιτιού μου... Δεν μπορώ το σκούρο χειμερινό τοπίο... Βαρέθηκα... ατελείωτος ο χειμώνας...

Βλέπω τις γλάστρες μου , την μια πάνω στην άλλη και σκέφτομαι το πράσινο του μπαλκονιού και ότι θα έρθει η στιγμή για την αγαπημένη μου κηπουρική που με χαλαρώνει αλλά και το σετ με το τραπέζι με τις καρέκλες του που περιμένει στην αποθήκη...

Περιμένωντας με ανυπομονησία

Valia's thoughts.....

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη