Editorial Φεβρουάριος 2015: Έπιασε τόπο το ξεκαθάρισμα!







Θυμάστε τι συμβουλή "μου" και "σας" έδωσα στο editorial του προηγούμενου μήνα;;;;;  Να διώξουμε ότι μας χαλάει για να έρθουν καλύτερες μέρες!!!! Απομάκρυνα τους ψεύτες, τους υποκριτές γενικά τα άχρηστα πλάσματα από τη ζωή μου που μου την μαύριζαν.







Εγώ πάντως το εφάρμοσα και έπιασε τόπο!!!!! Η ζωή μου πάει από το καλό προς το καλύτερο και χαίρομαι πάρα πολύ!!!! 





Μια πολύ καλή συνεργασία ήρθε όπως αυτή του 1ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ και ένιωσα άλλος άνθρωπος και μου άρεσε πάρα πολύ. Βέβαια είχε αρκετό τρέξιμο αλλά το έκανα με πολύ αγάπη και το ευχαριστήθηκα!






Είναι ο μήνας των ερωτευμένων αν και εγώ πιστεύω ότι όταν αγαπάς το δείχνεις όλο το χρόνο και όχι μόνο μια μέρα!













Ήρθε και η ώρα να φτιάξω το μπαλκόνι μου και τα λουλουδάκια μου. Ήθελε καθάρισμα από την λασποβροχή και κλάδεμα οι τριανταφυλλιές.





..... Η ζωή συνεχίζεται ακόμα πιο όμορφα με θετικές σκέψεις!!

Χαμογελάστε :)

Valia's thoughts....


Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη