Editorial Μαϊος 2015: Όλα πάνε τέλεια και η ζωή μου αλλάζει!!



Το πιο σημαντικό που μου έχει συμβεί στο "Βόλτα στην Τρίπολη" είναι μέσα από τα editorial να μοιράζομαι μαζί σας στιγμές και τα εσώψυχά μου!

Είμαι στην καλύτερη φάση στην ζωή μου και επιτέλους το Βολτα στην Τρίπολη φέρνει καρπούς και μεγάλες συνεργασίες!!

Το καλύτερο;;; Όσο με στηρίζετε τόσο περισσότερους εχθρούς έχει το Βολτα στην Τρίπολη και αυτό με τρελαίνει θετικά και τότε παίρνω μια βαθιά ανάσα και χαμογελάω γιατί ξέρω ότι όσο περισσότεροι εχθροί τόσο καλά τα πάω άρα. Και δώστου πείσμα εγω!!!

Την Πρωτομαγιά την πέρασα στο χωριό μου με τον αδερφό μου και την υπέροχη φιλοξενία του Προέδρου της Χωτούσσας!
Μαγικά περάσαμε κάτι ο καιρός κάτι το τοπίο κάτι η παρέα ήταν μια πολύ όμορφη μέρα!!!

Αφήνοντας πίσω ότι μου χάλαγε την διάθεση νιώθω πια άλλος άνθρωπος!
Τόσο που προσέχω τον εαυτό μου και με απλές φυσικές συνταγές προετοιμάζομαι και για τα καλοκαιρινά μου ρούχα.

Φτιάχνω και πολλά νερά DETOX ώστε να αδυνατίσουμε κιόλας και δόξα το θεό έχω δει να χάνω τα κιλά μου!!!!!

Μπήκαμε λοιπόν στον Μάϊο και βαδίζουμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι!!

Kisses
Valia's thoughts....

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη