Editorial Οκτωβριος 2015: Διώχνοντας το άγχος, η κάθοδος μου στις δημοτικές εκλογές και πρώτες εικόνες φθινοπώρου στην Τρίπολη

Γεια σας και Καλο μήνα!!

Ο δεύτερος μήνας του Φθινοπώρου μας βρήκε στην Τρίπολη με λίγες βροχές αλλά η ζέστη ακόμα καλά κρατεί.

Εγω μάζεψα τα καλοκαιρινά όμως, διάλεξα ρούχα, μερικά τα έδωσα για τους φτωχούς και μπήκα πιο δυναμικά και με νέα ομάδα να σας γράφουμε για το Βολτα στην Τριπολη που πάει αρκετά καλά!!

Έκανα και μαθήματα Γυναίκα και Πολιτική για την κάθοδο μου στις επόμενες δημοτικές εκλογές ώστε να δω τι δυνατότητες έχω και που μπορώ να φανω χρήσιμη στην πόλη μου τα επόμενα χρόνια.


Όλο αυτό το τρέξιμο μου δημιουργησε η αλήθεια ένα άγχος αλλά μου φέρνει καλές συνεργασίες....

Το αντιμετωπίζω με το να φτιάχνω εικόνες αγίων και τώρα ετοιμάζω μια εικόνα του Χριστού, να ναι καλά ο Δήμος Ορεστιάδας που μου έμαθε αγιογραφια το 2002 που ήμουν πάνω.

Η πόλη μας έχει υπέροχα χρώματα τώρα το φθινόπωρο. Κίτρινα, χρυσά, καφέ και άλλα συνθέτουν το σκηνικό.

Ο Οκτώβριος είναι αφιερωμένος κατά του καρκίνου του μαστού.
Ενημερωθείτε βάλτε ροζ κορδελίτσα και να θυμάστε ότι η πρόληψη σώζει ζωές

Αυτά τα νέα . Ραντεβού το Νοεμβρη!!

Valia's thoughts....



Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη