Editorial Νοεμβριος 2015: Υπέροχες στιγμές της ζωής μου και η αναγνώριση απο τον κόσμο!

Τι άλλο μπορώ να θέλω σαν δημοσιογράφος σε αυτή την πόλη πια;

Και μόνο η αναγνώριση , η αγάπη του κόσμου που σε σταματάει για να σου εκφράσει το θαυμασμό για το ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ , αυτό και μόνο φτάνει!!!

Ο κόσμος του ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ είστε όλοι εσείς που με διαβάζετε . Όταν έχω νεύρα, όταν είμαι στεναχωρημένη είστε εκεί για μένα!!

Αυτός ο μήνας που λέτε ξεκίνησε όμορφα. Το καλό είναι ότι δόξα το Θεο δεν έχουμε τόσο κρύο και μπορούμε να κάνουμε δουλειές.

Βρέθηκα στην πρεμιέρα του αδερφού μου στο Λεβίδι, στο μαγαζί του Κουμπούρη το Σάββατο που πέρασε και πραγματικά για άλλη μια χρονιά το πρόγραμμα τους  είναι καταπληκτικό!

Χορέψαμε, φάγαμε ήπιαμε πολύ καλό κρασάκι οικογενειακά.

Το ζεμπέκικο μπορεί να είναι ο αντρικός χορός αλλά και εμείς οι γυναίκες χορεύουμε υπέροχα και το αγαπάμε. Ετσι δεν εχασα την ευκαιρία "να ρίξω μια βόλτα στην πίστα"

Πρώτη φορά βρέθηκα σαν κοινό στο γήπεδο του Αστέρα στον αγώνα ΑΣΤΕΡΑΣ - ΠΑΟΚ και πραγματικά το ευχαριστήθηκα . Άλλο πράγμα βρε παιδί μου η αίσθηση μαζί με τους άλλους φιλάθλους να φωνάζεις να χαίρεσαι να τσαντίζεσαι!!

Το Λονδίνο στόλισε , η Τρίπολη όχι ακόμα αλλά τα μαγαζιά αργα αργά ξεκίνησαν να στολίζουν!

Ραντεβού το Δεκέμβρη!!

Valia's thoughts.....
 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη