ΕΝΑ ΔΩΡΕΑΝ παιδικό παραμύθι «Το ψαράκι που ήθελε να πετάξει»

ΕΝΑ ΔΩΡΕΑΝ παιδικό παραμύθι «Το ψαράκι που ήθελε να πετάξει»


Παραμύθι μία λέξη που από μόνη της μας δημιουργεί όμορφα συναισθήματα, μία λέξη που μας ξυπνάει μνήμες και μας ταξιδεύει στην παιδική μας ηλικία.

Το παραμύθι είναι ένα από τα δυσκολότερα είδη της λογοτεχνίας διότι πρώτα απευθύνεται στα παιδιά. Σαν μαμά λοιπόν που μου αρέσει πολύ η δημιουργία, κατάφερα με πολύ κόπο και πολύ μα πάρα πολύ διάβασμα, να δημιουργήσω ένα παιδικό παραμύθι που διατίθεται και διανέμεται δωρεάν, σε μορφή ψηφιακού βιβλίου.
Σας παρουσιάζω λοιπόν το δικό μου έργο, με τίτλο "Το ψαράκι που ήθελε να πετάξει". Ένα παιδικό παραμύθι σε ψηφιακή μορφή που έγραψα και εικονογράφησα η ίδια και διατίθεται δωρεάν στο  http://www.easywriter.gr/. Ένα παραμύθι για τα παιδιά των πρώτων τάξεων του Δημοτικού, που μιλάει για το πείσμα και για την επιμονή. Θα σας ταξιδέψει στον μαγικό κόσμο της θάλασσας, εκεί θα γνωρίσετε τον Λίο, ένα πεισματάρικο ψαράκι που θα καταφέρει να σας διασκεδάσει με τις περιπέτειες του.

Περίληψη
Μέσα στα βάθη του ωκεανού, ζει ο Λίο, ένα ψαράκι αλλιώτικο, ένα ψαράκι πεισματάρικο που όλο κάνει του κεφαλιού του. Θέλει να πετάξει. Πετάνε όμως τα ψάρια; Θα τον βοηθήσει το πείσμα του να τα καταφέρει ή θα τον οδηγήσει σε μπελάδες;
Μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή PDF (με μέγεθος αρχείου 1,66 MB) από την ιστοσελίδα:
http://www.easywriter.gr/ebooks/item/65 (θα κατέβει με το όνομα ebook65)
η εγγραφή και το κατέβασμα του βιβλίου είναι δωρεάν
Μπορείτε να πάρετε μια μικρή γεύση του βιβλίου στο http://issuu.com/79436/docs/___________________________________

Βιογραφικο συγγραφέα
Είμαι η Μάρη Ταλλά Συγγραφέας, Fashion & Lifestyle Editor, Artist. Σπούδασα Διοίκηση Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας και εργάστηκα στις Δημόσιες Σχέσεις Νοσοκομείων σε Ελλάδα και Κύπρο. Παράλληλα με τις σπουδές έκανα σεμινάρια σχετικά με beauty και make up . Αγαπώ πολύ τη μόδα, το στιλ, την ομορφιά και πάνω απ' όλα την δημιουργία. Ασχολούμαι πολλά χρόνια με την ζωγραφική, την αρθρογραφία και τον χορό, έχω την δική μου σειρά κοσμημάτων και στο παρελθόν παρουσίαζα την δική μου τηλεοπτική εκπομπή για παιδιά.. Είμαι παντρεμένη και μαμά δύο αγοριών, του Παναγιώτη και του Νίκου. Πιστεύω ότι κάθε μορφή δημιουργίας είναι κάτι μοναδικό και αναζωογονητικό. Αυτήν την περίοδο, είμαι συντάκτρια μόδας σε διαδικτυακό περιοδικό με δική μου στήλη αρθρογραφίας, ασχολούμαι με το modeling με αποκλειστική συνεργασία με συγκεκριμένο πρακτορείο και ξεκίνησα να ασχολούμαι επαγγελματικά με την χοροδιδασκαλία . Σαν συγγραφέας έχω εκδώσει δύο παιδικά παραμύθια, ένα διήγημα και ένα βιβλίο προσωπικής ανάπτυξης. Όλα μου τα βιβλία έχουν εκδοθεί δωρεάν, σκοπός μου δεν ήταν το κέρδος αλλά η χαρά της δημιουργίας που θέλω να την μοιραστώ με όλους όσους εκτιμάνε ένα καλό βιβλίο!

 Περισσότερες πληροφορίες  στο http://marhtalla.blogspot.gr


Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη