Θεοδωρακόπουλος: Δημοτική σύμβουλος σπιλώνει το ονομά μου

Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει ο Γιώργος Θεοδωρακόποουλος στο Facebook:


Επειδή τελευταίο καιρό, Δημοτική σύμβουλος του Δήμου Τρίπολης εμπλέκει το όνομα μου σε προσωπικό ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΗΣ ζήτημα, διαρρέοντας ανηθικότητες στην πόλη,
προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ θέμα και να το αναγάγει σε ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ότι ο κόσμος ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ και ΚΡΙΣΗΣ.
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ στην λασπολογία της, η εμπλοκή μου στο θέμα είναι, ότι η ΙΔΙΑ, ΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ λόγο της επαγγελματικής μου ειδικότητας .
...
Την βοήθεια μου, την προσέφερα στις αρμόδιες αρχές πάνω στα τεχνικά ζητήματα, είναι καταγεγραμμένη και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΜΟΥ είναι ΑΝΗΘΙΚΗ και είναι ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΠΙΛΩΣΗΣ.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη