Για άλλη μια φορα μας κανει υπερηφανους η Γεωργια από την Μεγαλοπολη !!!!!!!



Πριν λιγα μολις χρονια ηταν η Γεωργια από την Μεγαλοπολη που ολοι ξεραμε δουλευοντας σκληρα χωρις να φοβαται τον καμματο της οποιας εργασιας και αν εκανε μεσα από της αλλαγες που της εφερε η ιδια της η ζωη η Γεωργια γραπωθηκε και ναι τα καταφερε!!! Καταφερε να κανει πραγματα που ισως πριν δεν ειχε σκεφτει η δεν ειχε τολμησει με τον δυναμισμο και την τολμη που παντα την διεκρινε



Στο ξενοδοχείο Hilton βραβεύτηκε την Κυριακή 8 Ιανουαρίου από τον κύριο Μαρωνίτη προεδρο του ομίλου για την unesco Πειραιώς και Νήσων Μεσα στην καταμεστη αιθουσα GALAXI η δικη μας Γεωργια Τσικουρη σε εκδήλωση βράβευσης συμαντικών προσωπικοτήτων απο το χώρο των τεχνών και του πολιτισμού του τόπου μας ξεχωρησε και ελαμψε η βράβευση της τοσο της ιδια οσο και της θεατρικης της ομαδας<< ΚΙΒΩΤΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ>> από τον Πρόεδρο του Ομίλου Κο Ιωάννη Μαρωνίτη για το ψυχαγωγικο έργο και όχι μονο που προσφερει στα παιδια που στηρίζοντε από το στο Δίκτυο Μονίμων Κοινωνικών Δομών Άμεσης Αντιμετώπισης της Φτώχειας αλλα και για την ανοδική πορεια που εχει η θεατρικη ομαδα Μαζι της ηταν και οι ηθοποιοι που την πλαισιώνουν συνηθως στις παιδικες παραστασεις Σταυρινα Πρεβεδωρου η οποια εκτος από ηθοποιος είναι και η σεναριογραφος ενός από τα Χριστουγεννιατικα εργα που επαιξε φετος με μεγαλη επιτυχια << Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ >> το οποιο και βραβευτικε το :<<ΧΑΘΗΚΕ Ο ΑΙ ΒΑΣΙΛΗΣ>> η Μαρια Μπραιλα ηθοποιος & η Μαρι Βαλεντινη Αθανασιου γνωστη Πιανιστρια Η Γεωργια μαζι με την πολύ βραβευμενη συγγραφεα και εκπαιδευτικο κ Λητω Τσακιρη ανακοινωσαν και επισημα την συνεργασια τους στην θεατροποιηση του μουσικού παραμυθιού της Λητους που μιλά για τον σεβασμό στον συνάνθρωπο για την αξία της φιλίας και την αλληλοβοήθεια και έχει τον τίτλο " Στου ονείρου μου την άκρη .,.φιλία έχω και αγάπη" σε μουσική Αντωνέλλας Πουλούλη . και Κυκλοφορεί απο τις Εκδόσεις Διάπλους.


Εγω μιλησα με την Γεωργια για να της δωσω τα συγχαρητηρια μου και την ρωτησα μονο αυτό Γεωργια πια είναι αυτή η δυναμη σου για να πορευεσαι ετσι και να προχωρας ; η απαντηση της ηταν ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ! Αυτά αυτά τα δυο πλασματα που μου χαρησε ο ΘΕΟΣ είναι η δυναμη μου και η στηριξη μου!





Galaxy Hilton ...
Bραβεύσεις Unesco !!
Όταν οι γυναίκες δημιουργούν όμορφα πράγματα !!!

 
Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ  ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑΝΤΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΛΗΤΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥ ΜΑΙΡΗ ΓΚΑΖΙΑΝΗ ΜΑΡΙ ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΖΟΖΕΦΙΝ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΟΛΑΚΗ  

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη