ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΑΣ ΚΡΟΚΙΔΑ ΓΙΑ ΚΕΔΗΤ


ΦΡΑΤΖΕΣΚΑ ΚΡΟΚΙΔΑ                                                               Τρίπολη 16/1/2017

ΦΩΤΑΚΟΥ 30-32                                                                                                       

ΤΗΛ: 6987-523795

ΠΡΟΣ:

                                                                        -ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΕΔΗΤ

                                                                        -ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

 

                                                                                                ΚΟΙΝ/ΣΗ:

                                                                        Μ.Μ.Ε ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΠΟΛΗΣ


ΘΕΜΑ: ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΚΕΔΗΤ

Σχετ: Έγγραφό μου με αριθ. 54559-9/12/2016

 

                        Κ. Πρόεδρε,

Μετά το έγγραφο με υπ΄αριθ  54559/9/12/2016, και στο οποίο δεν έλαβα απάντηση ουδέποτε και από κανέναν αρμόδιο επανέρχομαι στο θέμα .

Παρακολουθώντας σε καθημερινή βάση τις αποφάσεις της ΚΕΔΗΤ  αναρτημένες στην διάυγεια υπέπεσε στην αντίληψη μου σωρεία θεμάτων που ψηφίστηκαν και μάλιστα αναγράφοντας πως αν και νόμιμα καλέσθηκα δεν ήμουν παρούσα.

Θα ήθελα να μου γνωστοποιήσετε τις προσκλήσεις τις οποίες έλαβα με υπογραφή του παραδούς και του παραλαβών, δηλαδή του αποδεικτικού παράδοσης από τον γραμματέα του Διοικητικού συμβουλίου καθώς επίσης και τον τρόπο που με ενημερώνατε για τα γενόμενα συμβούλια.

Επειδή λοιπόν ποτέ δεν καλέστηκα νομιμα και αυτού του είδους οι μικροπολιτικές φανερώνουν προδήλως ύποπτες συμπεριφορές , προκειμένου μάλλον να περνούν κάποια θέματα στα συμβουλιά σας χωρίς αντίλογο και χωρίς τις νόμιμες διαδικασίες σας γνωστοποιώ ότι θα προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για αποκατάσταση του ονόματος μου και της προσωπικότητάς μου γενικότερα.

 

 

                                                                                    Η ΑΙΤΟΥΣΑ

 

                                                                                 ΦΡΑΓΚΙΣΚΗ ΚΡΟΚΙΔΑ

 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη