Editorial Φεβρουαρίου: Να που τα όνειρα πραγματοποιούνται!

Μέσα από αυτή την στήλη και άλλη μια που θα δημιουργήσω προσεχώς σας γράφω πάντα γενικά για την πόλη μας αλλά και μοιράζομαι στιγμές από την ζωή μου.

Έτσι  και σήμερα, μια συννεφιασμένη μέρα που ξεκίνησε με ήλιο , που θυμίζει άλλωστε και την καθημερινότητα μας που μια έχει καλές στιγμές αλλά δε λείπουν και οι κακές.

Η πρώτη Κυριακή των Αποκριών είναι γεγονός και μάλιστα είναι του Φαρισαίου!
Πόσοι "Φαρισαίοι" υπάρχουν άραγε στην ζωή μας; Αμέτρητοι.... Και φοράνε καθημερινά μάσκες, δεν τις βγάζουν ποτέ.
Όταν όμως έχεις την θέληση τους βγάζεις στην άκρη και απλά συνεχίζεις χωρίς να επεμβαίνουν στην ζωή σου!

Τη ζωή σου την στηρίζουν οι αληθινοί ανθρώποι και ενας από αυτούς σήμερα μου είπε:
"Βρε Βάλια έχει αλλάξει το πρόσωπό σου... Είναι πιο ήρεμο πιο γαλήνιο πιο όμορφο από ποτέ!"
η απάντηση μου ήταν "Είμαι στην καλύτερη φάση της ζωής μου έχω επιλέξει αυτά που θέλω να κάνω νιώθω πραγματικά γεμάτη και πιο ήρεμη από ποτέ!"


Τα όμορφα στην ζωή μου έρχονται πια , τα επαγγελματικά ,  και η UNESCO με τιμάει με την θέση σαν Υπεύθυνη Τύπου και ευχαριστώ ιδιαίτερα τον κ. Μαρωνίτη που πιστεύει σε εμένα!
Και πολλά πολλά άλλα επαγγελματικά , αναλαμβάνω την μια επιχείρηση μετά την άλλη ως Υπεύθυνη Δημοσιων σχέσεων.

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και το ΙΕΚ Τρίπολης που με έχει εμπιστευτεί ως καθηγήτρια Δημοσιογραφίας μιας και συνεχίζω να είμαι στην μαχόμενη δημοσιογραφία και θέλω όταν κάποτε αποσυρθώ οι μαθητές μου να συνεχίσουν αυτό το επάγγελμα και να το κάνουν με ψυχή και άφοβα και το κοινό τους θα τους δικαιώσει!  Είναι λειτούργημα η δημοσιογραφία άσχετα αν μερικοί μας ρεζιλεύουν με την ενασχόλησή τους ως "δημοσιογραφοι"

Σας ευχαριστω πολυυυυυυυυυυ μα πάρα πολυυυυυυυυυ που με ακολουθάτε σε ότι κάνω!! Δεχτηκα πισώπλατες μαχαιριές και άλλα πολλά για να δικαιωθώ από εσάς τους αναγνώστες μου και μονο!!
Και μόνο σε εσάς λογοδοτώ!

Καλές Απόκριες να έχουμε Καλό Μηνα!!!

Valia's Thoughts...

Aν θέλετε μπορείτε να με ακολουθήσετε:
youtube: https://www.youtube.com/channel/UC87mqmithLAYZEmJ998L6sg
fb: https://www.facebook.com/valiaabatziofficial/
Twitter: https://twitter.com/Valia_Ab
Pinterest: https://gr.pinterest.com/chrisovalantia/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/valia-abatzi-0aba7060?trk=nav_responsive_tab_profile_pic
Google: VALIA ABATZI




ΥΓ. Με όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας ένα έχω να σας πω, βάλτε την ελληνική σημαία στο μπαλκόνι και αφήστε την εκεί να την βλέπουν όλοι. Ο Έλληνας ποτέ δεν φοβήθηκε και ποτέ δεν απειλήθηκε από κανέναν!  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ - "ΠΑΤΡΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ"

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη